miercuri, 1 mai 2013

DESPRE MACI!

Iubesc,chiar ador macii rosii....



Câmp de maci

Am văzut un câmp rănit,
de atâţia maci în floare
de plângea, sângerând lanul
viselor, spre neuitare!
poezie de din Secvenţe în alb şi negru

 Cum sa nu observi si sa admiri asemenea frumuseti...
 Parca aici,Dumnezeu si-a dat masura adevarata ,a plamadit cu admiratie si fast creatia..!,cand in fata ta se intinde un lan rosu de maci,aceste flori de camp indragite,elegante si pline de viata,cu o corola atat de delicata!?
 N-am nici o amintire mai frumoasa si mai placuta decat clipele petrecute cu el in lanul de maci rosii in floare!
Amintirea lui imi da aripi si glas.Poate ca timpul nostru s-a dus cum s-a dus si cel al macilor,dar ma bucur ca a existat,iar macii vor rasari si inflori iarasi,an de an;iubirea noastra nu,dar am fost cea mai fericita si am ramas asa!









Un comentariu:

  1. Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire si speranta.
    Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si multe realizari!

    RăspundeţiȘtergere